10 de desembre 2011

Ja tinc la meva Manduca!!!


Quina il·lusió! Ja tinc la meva Manduca! Em volia esperar a que la meva peque fos una miqueta més gran però no m'he pogut resistir, a més al papa no li agrada posar-se el fular. Així que la vam comprar la setmana pasada. Lo difícil va ser escollir el color, perquè totes són molt boniques. És una motxilla molt còmoda i molt molt recomanable; pesa molt poc, és adequada per portar nens de 0 fins als 5 anys i és de 100% cotó lliure de contaminant.


Qué ilusión! Ya tengo mi Manduca! Me quería esperar a que mi peque fuera un poquito más grande pero no me he podido resistir, además al papa no le gustaba ponerse el fular. Así que la compramos la semana pasada. Lo difícil fue escoger el color, porque todas son muy bonitas. Es una mochila muy cómoda y muy muy recomendable; pesa muy poco, es adecuada para llevar a niños desde los 0 hasta los 5 años y es de 100% algodón libre de contaminantes.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada