03 de gener 2012

Pa de pessic de xocolata



Ahir vaig fer un pa de pessic de xocolata boníssim! Vaig intentar buscar una recepta però no m'acabaven de convéncer. Al final m'ho vaig inventar (com acabo fent sempre...), però em va sortir molt bo :) Deixo la recepta per qui vulgui fer-ho:


- 4 ous
- 200 g de sucre
- 200 g de Nesquik
- 200 ml de nata líquida
- 100 g d'oli de girasol
- 200 g de farina
- Nous
- Ametlles a trocets
- 1 sobre de llevat en pols


Batre els ous fins que dupliquin el volum. Afegir el sucre, la nata, l'oli i el Nesquik i remoure. A part, barregem el llevat amb la farina, tamisar i afegir a la barreja anterior. També posem les nous i les ametlles al gust. Untem l'olla de la Fussion Cook amb mantega i posar la barreja ajudant-nos amb una llengua. Per a que no s'enganxi a l'olla també l'unto amb un tovalló de paper impregnat en oli i li afegeixo farina. La vaig movent fins que queda totalment coberta i trec l'excés de farina. Posem 30 minuts a 150º en mode forn. Si veiem que queda poc fet deixem reposar 5 minuts més. Queda tovet tipus brownie. Si es vol una mica més dur es poden posar 10 minuts més. Aquest és el resultat!


Ayer hice un bizcocho de chocolate riquísimo! Intenté buscar alguna receta pero no me acababan de convencer. Al final me lo inventé (como acabo haciendo siempre...), pero me salió bastante rico :) Dejo la receta para quien quiera hacerlo:

- 4 huevos
- 200 g de azúcar
- 200 g de Nesquik
- 200 ml de nata líquida
- 100 ml de aceite de girasol
- 200 g de harina
- Nueces
- Almendras a trocitos
- 1 sobre de levadura en polvo

Batir los huevos hasta que dupliquen el volumen. Añadirle el azúcar, la nata, el aceite y el Nesquik y remover. A parte unir la levadura con la harina, tamizar y añadir a la mezcla anterior. También ponemos las almendras y las nueces al gusto. Untamos la olla de la Fussion Cook con mantequilla y poner la mezcla ayudándose con una lengua. Para que no se enganche a la olla también suelo untar la olla con aceite y una servilleta de papel y le añado harina. Lo voy moviendo hasta que queda totalmente cubierta y quito el exceso de harina. Ponemos 30 minutos a 150º en modo horno. Si vemos que queda poco hecho dejamos reposar 5 minutos más. Queda blandito tipo brownie. Si se quiere más durito se pueden poner 10 minutos más. Éste es el resultado!


En aquesta última foto vaig haver d'agafar un trosset, no em vaig poder resistirrrrrr!!!
En esta última foto tuve que coger un trocito, no me pude resistirrrrrrr!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada