03 de gener 2012

Curs de Formació sobre lactància materna 2012

Fa uns dies Olga, la noia que porta el meu grup de suport de lactància al que vaig cada dijous, em va comentar que hi ha un curs sobre lactància al febrer. Aquest curs es realitzarà a Barcelona cada dissabte durant 6 setmanes i el preu és de 350€. M'agradaria tant fer-lo... L'únic problema que li veig no són els diners (per a mi tot el que sigui formació no té preu) sinó les hores: comença a les 9:30 i acava a les 19h... buf! I la meva petita em demana tant al dia que no sé si em deixaria fer el curs tranquil·la. A més, només té tres mesos i quan surt de casa, com no  està en seu ambient, es posa molt nerviosa. Hi ha un espai pels nens i acompanyants i Olga em diu que quin millor lloc per portar la meva nena, no? En fi, encara estic pensant si fer-ho o no, de veritat que té molt bona pinta (a més estarà Rosa Jové). El problema és que si el vull fer d'aquí a un temps m'he d'esperar dos anys perquè és bianual. Quina mala pata!

Us deixo l'enllaç per si us interessa fer-lo :)

http://www.grupslactancia.org/ca/noticias/v-curso-de-formacion-sobre-lactancia-materna-2012

Hace unos días Olga, la chica que lleva mi grupo de apoyo a la lactancia al que voy cada jueves, me comentó que hay un curso sobre la lactancia en febrero. Este curso se realizará en Barcelona cada sábado durante 6 semanas y el precio es de 350€. Me gustaría tanto hacerlo... El único problema que le veo no es el dinero (para mi todo lo que sea formación no tiene precio), sino las horas: empieza a las 9:30 y acaba a las 19h... buf! Y mi pequeña me demanda tanto al día que no sé si me dejaría hacer el curso tranquila. Además sólo tiene tres meses y cuando sale de casa, como no está en su ambiente, se pone muy nerviosa. Hay un espacio para los niños y los acompañantes y Olga me dice que qué mejor sitio para llevar a mi niña, pero... no creo que me dejen entrar en la clase con ella, ¿no? En fin, todavía estoy pensando si hacerlo o no, de verdad que tiene muy buena pinta (además estará Rosa Jové). Lo malo es que si quiero hacerlo de aquí a un tiempo me tengo que esperar 2 años porque es bianual. Qué mala pata!

Os dejo el enlace por si os interesa hacerlo :)


http://www.grupslactancia.org/ca/noticias/v-curso-de-formacion-sobre-lactancia-materna-2012

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada