26 de gener 2012

Dormir plegats



Recordo el primer mes de néixer la Maria aixecant-me cada mitja hora, dormint-nos al sofà plegades, amb postures súper incòmodes i despertar-me amb els braços adormits i l'esquena adolorida. Això va ser abans de descobrir un fòrum que em va fer obrir els ulls. Per què no collitar? Jo sempre havia dit que si tenia algun fill mai de la vida dormiria al meu llit, perquè sinó s'acostumen i bla, bla, bla... Com canvien les coses quan els tens! Et canvia la manera de pensar al 100%, al menys això és el que m'ha passat a mi, i puc assegurar que sóc la dona més feliç del món. Vam comprar el bressol de l'Ikea que es diu Gulliver (al menys aquesta té un nom pronunciable) de color blanc, i com el nostre llit també és d'Ikea (com la majoria de les coses del nostre pis), encaixava a la perfecció. Vam treure un dels laterals i voilà, un llit ampliat, jejeje! Desde llavors que dormim els tres junts i m'encanta, bé, ens encanta! Tenir la meva filla tan a prop em fa sentir molt bé, la seva olor, la seva carona al despertar-se pel matí, el seu primer somriure del dia,..., a més a ella li dóna molta seguretat i carinyo tenir-nos tan a prop. Mai he dormit tan bé a la meva vida. Quan ho comento, la gent em sol mirar amb cara de "mira que ets rarota...", però m'és ben igual el que pensi la gent, nosaltres ara som una familia i nosaltres decidim què és el que està bé i què el que està malament.

Recuerdo el primer mes de nacer la Maria levantándome cada media hora, durmiéndonos en el sofá juntas, con posturas súper incómodas y despertarme con los brazos dormidos y la espalda dolorida. Eso fue antes de descubrir un foro que me hizo abrir los ojos. ¿Por qué no colechar? Yo siempre había dicho que si tenía algún hijo jamás dormiría en mi cama, porque sino se acostumbran y bla, bla, bla... Cómo cambian las cosas cuando los tienes! Te cambia la manera de pensar al 100%, al menos eso es lo que me ha pasado a mi, y puedo asegurar que soy la mujer más feliz del mundo. Compramos la cuna del Ikea que se llama Gulliver (al menos esta tiene un nombre pronunciable) de color blanco, y como nuestra cama también es de Ikea (como la mayoría de cosas de nuestro piso), encajaba a la perfección. Sacamos uno de los laterales y voilà, una cama ampliada, jejeje! Desde entonces dormimos los tres juntos y me encanta, bueno, nos encanta! Tener a mi hija tan cerquita me hace sentir muy bien, su olor, su carita al despertarse por la mañana, su primera sonrisa del día... además a ella le da mucha seguridad y cariño tenernos tan cerquita. Nunca he dormido tan bien en mi vida. Cuando lo comento, la gente me suele mirar con cara de "mira que eres rarita...", pero me da igual lo que piense la gente, nosotros ahora somos una família y nosotros somos los que decidimos qué es lo que está bien y qué lo que está mal.

Podeu trobar informació sobre els avantatges del collit en aquestes webs:

Podéis encontrar información sobre las ventajas del colecho en estas webs:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada