23 de gener 2012

La setmana del mussol a Pandielleando


La setmana passada va ser la "Semana del búho" al bloc de Pandielleando, on Yolanda volia que la gent participés fent alguna coseta en la què sortís un mussol, ja fos una gorra, un fermall, una figureta... M'hauria encantat participar-hi però no he tingut molt de temps. Només he fet un pitet bandana per la Maria on podia haber posat algun dibuixet d'algun mussol, però no tenia res que quedés bé... Això sí, a la propera m'apunto. Són maquíssimes totes les cosetes que han fet, a mi també m'encanten els mussols! Les podeu veure totes al seu bloc.

La semana pasada fue "La semana del búho" en el blog de Pandielleando, donde Yolanda quería que la gente participara haciendo alguna cosita en la que saliera un búho, ya fuera un gorrito, un broche, una figurita... Me habría encantado participar pero no he tenido mucho tiempo. Sólo he hecho un babero bandana para la Maria donde podía haber puesto algun dibujito de un búho, pero no tenía nada que quedara bien... Eso sí, a la próxima me apunto. Són preciosas todas las cositas que han hecho, a mi también me encantan los búhos! Las podéis ver todas en su blog.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada