07 de gener 2012

Nina de feltre

Ahir a la nit vaig acabar de fer una nina de feltre que portava dies començada. El patró i l'explicació les podeu trobar al blog de Mi rincón de mariposas, com sempre, jeje! M'encanta tot el que fa :) Allà també hi podeu trobar com fer el cabell, la panxa d'embarassada i el petit, ... Jo he fet el cabell amb tires de llana marró, vermelles i taronjes. Amb el cabell l'he cagat una micona, hauria d'haver agafat més tros de cap, però bé, no passa res, a la meva peque li agrada igualment. Us poso la foto però encara he d'arreglar-li els cabells i fer-li la roba, que pobreta va en pilotetes!

Anoche terminé una muñeca de fieltro que llevaba días empezada. El patrón y la explicación las podéis encontrar en el blog de Mi rincón de mariposas, como siempre, jeje! Me encanta todo lo que hace :) Ahí también podéis encontrar cómo hacer el pelo, la barriga de embarazada y el pequeño... Yo he hecho el pelo con tiras de lana marrón, rojas y naranjas. Con el pelo la he cagado un pelín, tenía que haber cogido más trozo de cabeza, pero bueno, no pasa nada, a mi peque le gusta igualmente. Os pongo una foto pero todavía me falta arreglar lo del pelo y hacerle la ropa, que pobrecita va en pelotillas!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada