07 de gener 2012

Pa de pessic amb ametlles (Fussion Cook)


Com ahir al matí havien de venir la meva germana amb el meu cunyat i nebots, vaig preparar un pa de pessic amb ametlles i coloraines per sobre.

Ingredients:
- 4 ous
- 200 g de sucre
- 200 ml de nata líquida
- 120 ml d'oli de girasol
- 190 g de farina
- 1 sobre de llevat en pols
- ametlles picadetes

Per la cobertura:
- 1 sobre de "Cobertura para tartas" del Lidl
- 1/4 l d'aigua
- 30 g de sucre

Es baten els ous fins que dupliquin el volum (jo no ho aconsegueixo mai...), afegir el sucre, la nata, l'oli i les ametlles. Ajuntem la farina i el llevat , ho tamissem i ho afegim a la barreja anterior. Preparar l'olla per a que no s'enganxi el pa de pessic (amb mantega o amb oli+farina espolsada). Programem la Fussi, menú Forn, 150º 40 minuts i 10 minuts de manteniment de calor. Deixar refredar fora i treure del recipient un cop fred.

Como ayer por la mañana tenían que venir mi hermana, mi cuñado y sobrinos, preparé un bizcocho con almendras y colorainas por encima.

Ingredientes:
- 4 huevos
- 200 g de azúcar
- 200 ml de nata líquida
- 120 ml de aceite de girasol
- 190 g de harina
- 1 sobre de levadura en polvo
- almendras picaditas

Para la cobertura:
- 1 sobre de "Cobertura para tartas" del Lidl
- 1/4 l d'aigua
- 30 g de azúcar

Se baten los huevos hasta que dupliquen el volumen (yo nunca lo consigo...), añadir el azúcar, la nata, el aceite y las almendras picadas. Juntamos la harina y la levadura, tamizamos y lo añadimos a la mezcla anterior. Preparar la olla para que no se enganche el bizcocho (con mantequilla o con aceite+harina espolvoreada). Programamos la Fussi, menú Horno, 150º 40 minutos y 10 minutos de mantenimiento de calor. Dejar enfriar fuera y sacar del recipiente una vez frío.

La cobertura es prepara posant a bullir el contingut del sobre amb el sucre i l'aigua. Un cop arrenqui a bullir, parar el foc i deixar refredar durant un minut. Repartir la cobertura amb una cullera començant pel centre. Després podeu posar virutetes de colorins, de xocolata, fruitetes, o el que us vingui de gust.

La cobertura se prepara poniendo a hervir el contenido del sobre con el azúcar y el agua. Una vez arranque a hervir, parar el fuego y dejar enfriar un minuto. Repartir la cobertura con una cuchara empezando por el centro. Después podéis poner virutitas de colores, de chocolate, frutitas o lo que os apetezca.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada