24 de gener 2012

Setmana de costura pel gran oblidat de la casa


Del 30 de gener al 5 de febrer el bloc de La Pantigana inaugurarà la seva primera setmana temàtica, aquesta setmana relacionada amb el gran oblidat de la casa, és a dir, al pare de la criatura, jejeje! És veritat que quan penso en fer alguna coseta sempre és per a la Maria, mai penso que podria fer alguna cosa pel Jaume, pobret! Ni tan sols per a mi. Així que això que ha proposat La Pantigana em va molt bé per no fer només gorres o pitets, tot i que encara he de decidir què fer-li... què li faig???? Aiiii, no en tinc ni idea! Bé tinc tota aquesta setmana per pensar-m'ho :) Vosaltres també us podeu apuntar si voleu, a més podeu mirar el seu bloc, que és xulíssim!

Del 30 de enero al 5 de febrero el blog de La Pantigana inaugurará su primera semana temática, esta semana relacionada con el gran olvidado de la casa, es decir, el padre de la criatura, jejeje! Es verdad que cuando pienso en hacer alguna cosita siempre es para la Maria, nunca pienso que podría hacer algo para Jaume, pobre! Ni siquiera para mi. Así que esto que ha propuesto La Pantigana me va muy bien para no hacer sólo gorritos o baberos, aunque todavía tengo que decidir qué hacerle... qué le hago???? Ayyyy, no tengo ni idea! Bueno, tengo toda esta semana para pensármelo :) Vosotros también os podéis apuntar si queréis, además podéis mirar su blog, que es chulísimo!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada