20 de febrer 2012

Cosim plegades amb La Pantigana



Una altra idea genial de La Pantigana, un Cosim plegades per fer-nos una jaqueta. Sí, sí, aquest cop ens toca a nosaltres! Va donar a escollir quatre tipus de jaqueta diferents i la guanyadora és preciosa, tot i que m'agradaven totes quatre (però és que encara estic més contenta perquè la que ha sortit és la que jo havia votat, hehehe!). Si vols apuntar-te i veure el material necessari fes click aquí.

Jo escolliré tela polar (m'agradaria gris com a la foto) i forrar-la per dintre amb samarreta de ratlles. La vull fer oberta per poder donar teti. No sé, però el més probable és que em surti un xurro!

Otra idea genial de La Pantigana, un Cosemos juntas para hacernos una chaqueta. Sí, sí, esta vez nos toca a nosotras! Puso para escoger cuatro tipos de chaqueta diferentes y la ganadora és preciosa, aunque me gustaban las cuatro (pero es que todavía estoy más contenta porque la que ha salido es la que yo había votado, jejeje!). Si quieres apuntarte y ver el material necesario haz click aquí.

Yo elegiré tela polar (me gustaría gris como en la foto) y forrar-la por dentro con camiseta de rallas. La quiero hacer abierta para poder dar la teti. No sé, pero lo más probable es que me salga un churro!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada