01 de febrer 2012

Donem suport al Dr. José María Paricio de l'hospital de Denia

Foto extreta de la web Amor Maternal

Vull donar suport des del meu blog a un gran professional, el Dr. José María Paricio, un pediatra que porta molts anys ajudant a milers de mares a continuar amb la seva lactància materna, promotor de la web e-lactancia de referència a nivell mundial sobre els fàrmacs i la lactància, membre del "Comité de Lactancia de la Asociación Española de Pediatría" i membre de la "Asociación para la Salud Mental Infantil desde la Gestación". Degut a les noves gestions privades no comptaran amb ell per a un futur. Ho trobo indignant! Em fa moltíssima ràbia veure com foten al carrer a una persona tan professional com ell injustament i injustificadament.

Moltes mares estem intentant que el tornin a readmetre, tot i que és molt complicat, però qui sap, igual entre tots ho aconseguim.

Podeu ajudar firmant aquesta petició, unint-vos al grup de facebook o fins i tot podeu enviar un mail de suport al correu pediatriadenia@gmail.com.

També us deixo el link d'una entrevista que li van fer al diari "La opinión de Zamora" i aquest video. A més el dia 28 de gener va sortir al el diari El País.

Quiero dar mi apoyo desde mi blog a un gran profesional, el Dr. José María Paricio, un pediatra que lleva muchos años ayudando a miles de madres a continuar con su lactancia materna, promotor de la web e-lactancia de referencia a nivel mundial sobre los fármacos y la lactancia, miembro del Comité de Lactancia de la Asociación Española de Pediatría i membre de la Asociación para la Salud Mental Infantil desde la Gestación. Debido a las nuevas gestiones privadas no contarán con él para un futuro. Lo encuentro indignante! Me da mucha rabia ver cómo echan a la calle a una persona tan profesional como él injustamente e injustificadamente.

Muchas madres estamos intentando que lo vuelvan a readmitir, aunque es muy complicado, pero quién sabe, igual entre todos lo conseguimos.

Podéis ayudar firmando esta petición , uniéndoos al grupo de Facebook o hasta podéis enviar un mensaje de apoyo al correo pediatriadenia@gmail.com.

También os dejo el link de una entrevista que le hicieron en el diario "La opinión de Zamora" y este vídeo. Además el día 28 de enero salió en el periódico El País.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada