05 de febrer 2012

SGOC: Bufanda de llana reciclada


Aquesta era la setmana en què La Pantigana celebrava la Setmana del gran oblidat de la casa. Jo vaig decidir fer-li una bufanda amb una llana molt especial: llana reciclada. La veritat és que mai ho havia sentit, però em semblava una bona idea ja que al meu home li encanten aquests tipus de detallets. Vaig començar dimecres a la nit i porto tota la setmana fent punt! Mare meva..., no s'acaba mai! L'estic fent amb moltes ganes, eh? El que passa és que no he deixat de pensar que avui era l'últim dia del SGOC i la volia tenir acabada avui mateix :) No m'ha donat temps... li queda molt poquet. Ara em posaré una estoneta més i suposo que demà ja estarà acabada. No feia bufandes desde petita a ca la iaia, on agafava les seves agulles i em posava a fer punt (només bufandes, perquè només sabia anar en línia recta, jejeje!).

He utilitzat quatre cabdells de llana reciclada de color marró, i l'ample és de 40 punts. No m'he complicat massa i l'he fet tota de "punto bobo".

Esta era la semana en que La Pantigana celebraba la Semana del gran olvidado de la casa. Decidí hacerle una bufanda con una lana muy especial: lana reciclada. La verdad es que nunca lo había escuchado, pero me parecía una buena idea ya que a mi marido le encantan este tipo de detalles. Comencé el miércoles por la noche y llevo toda la semana haciendo punto! Madre mía... no se acaba nunca! La estoy haciendo con muchas ganas, eh? Lo que pasa es que no he parado de pensar que hoy era el último día del SGOC y quería tenerla acabada hoy mismo :)  No me ha dado tiempo... le queda muy poquito. Ahora me pondré un ratito más y supongo que mañana ya la habré terminado. No hacía bufandas desde pequeña en casa de mi yaya, donde cogía sus agujas y empezaba a hacer punto (sólo bufandas, porque sólo sabía ir en línea recta.

Para la bufanda he utilizado cuatro ovillos de lana reciclada de color marrón, y el ancho es de 40 puntos. No me he complicado demasiado y la he hecho a punto bobo.


La de la foto és la meva mare que volia fer de model, eh? Hehehe!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada