11 d’abril 2012

Sóc finalista!!!!




Mare meva! Estic tan contenta...! És que no m'ho crec! Sóc finalista de l'Spring Top Sewalong 2012 de Made by Rae! Podeu votar (si és el que més us agrada dels seleccionats) AQUÍ i AQUÍ, és la lletra J. Guanyar no crec que guanyi, però només per ser una de les seleccionades per a mi ja sóc guanyadora. Vull donar les gràcies a les meves companyes d'"Entre puntades", ja que sense elles no m'hauria animat mai a fer res de lo que estic fent ara. Gràcies noies!!! 


Madre mía! Estoy tan contenta...! Es que no me lo creo! Soy finalista del Spring Top Sewalong 2012 de Made by Rae! Podéis votar (si es el que más os gusta de los seleccionados) AQUÍ y AQUÍ, es la letra J. Ganar no creo que gane, pero sólo por ser una de las seleccionadas para mi  ya soy ganadora. Quiero dar las gracias a mis compañeras de "Entre puntadas", ya que sin ellas nunca me hubiera animado a hacer nada de lo que estoy haciendo ahora. Gracias chicas!!!


Aquest és el top finalista.


Éste es el top finalista.


15 comentaris:

  1. Enhorabona. M'agrada molt, tot i que no es veu en aquesta entrada ;-P

    ResponElimina
  2. Enhorabuena! El top es precioso, y ya sabes que si encuentro la tela apropiada te lo pienso copiar, jeje

    A por todas!!!

    ResponElimina
  3. Que bé! Enhorabona! Aquest any estem emplenant el concurs de tops ibèrics. A veure si l'any que ve no ens deixen participar ;)

    Som massa bones!

    M

    ResponElimina
  4. Gracias a todas! :) Jajaja! Què bo Mònica! És que les d'aquí tenim molt bon gust ;D

    ResponElimina
  5. Pero bueno!!!!!Felicidades!!!!!!!.Qué bien!!!

    ResponElimina
  6. es que es un top muy bonito! enhorabuena!

    ResponElimina
  7. Enhorabuena!!!
    de esta semana el top MAASSSS BONITO es el tuyo!!!
    así que vas a ganar seguro!!
    Un besazo!

    ResponElimina
  8. Oooooh! No he ganado... Snif! :)

    Gracias a todas por vuestros votos y vuestros ánimos!!!

    Besitos!

    ResponElimina