05 de juny 2015

Segona samarreta LUA




Ja vaig fer una primera samarreta LUA i aquesta és la segona que faig. Aquesta vegada amb ratlles i estrelletes. 

Ya hice una primera camiseta LUA aquí y ésta es la segunda que hago. Esta vez de rallas y estrellas.  




Les cintes que he utilitzat són de guineus; el problema és que les vaig posar mirant enrera! Quina ràbia em va fer! Sobretot perquè (en teoria) havia comprovat que estiguessin mirant endavant... 

Las cintas que he utilizado son de zorritos; el problema es que las puse mirando hacia atrás! Qué rabia me dio! Sobretodo porque (en teoría) había comprobado que estuvieran mirando hacia adelante...



A més el coll el vaig haver de descosir perquè em vaig equivocar i quedava massa apretat, per això ha quedat una miqueta més oberta, perquè al fer-lo amb l'overlock se m'ha menjat una mica de tela... En fi..., no es pot anar amb presses! 

Además, el cuello lo tuve que descoser porque me equivoqué y quedaba demasiado apretado, por eso ha quedado un poco más abierto, porque al hacerlo con overlock se me comió un poco la tela... En fin..., no se puede ir con prisas!








Si voleu fer una samarreta LUA de MRdM podeu veure el seu tutorial aquí.

Si queréis hacer una camiseta LUA de MRdM podéis ver su tutorial aquí.



Per rematar em vaig tallar dos dits amb el cútter circular! Tranquil·les, no em van fer punts, hehehe! :)  

Para rematar me corté dos dedos con el cútter circular! Tranquilas, no me dieron puntos, jejeje! :) 




Teles de Telas.es
Cinta de iPencil

4 comentaris:

  1. Què mona! La cinta de les guineus és una cucada!
    Ai el cutter!!! Jo em vaig tallar també fa uns dies!!!

    ResponElimina
  2. Ai!! no tenies el dia eh!! el cúter circular és ben perillós, per tan pràctic...
    La samarreta m'encanta, la combinació de ratlles-estrelles i els colores, i la cinta és preciosa!
    Què gran i maca està la teva nena!

    ResponElimina
  3. quina samarreta més accidentada! però t'ha quedat preciosa!
    A la propera intenta no prendre mal, la resta és solucionable :-)

    ResponElimina
  4. Monissima la lua, la comjunacio de teles es total!! Buff, jo intento anar amb molt de compte amb el cutter però es molt facil que s'escapi...

    ResponElimina